Papildus informācija par COH2
Lapa 1 no 1
030812
Papildus informācija par COH2
Jauni fakti par Company of Heroe 2 no Mature Gaming, Multiplayed.it un IGN.
- Kājinieku vienības var ciest no sala, paredzēts speciāls indikators kas parādīs cik "auksta" vai "silta" tā ir. Ja kājinieku vienību atstāta salā pārlieku ilgi vai ļoti ilgi tā stāv nekustīga, vīri cieš no hipotermijas un drīz vien mirst. Šis visbiežāk notiek tieši sniegota auksta puteņa apstākļos, kas ir daļa no dinamiskās laikapstākļu sistēmas sauktas par "ColdTech"
- Vienības spēj izmantot aizsegus un tehniku lai paglābtos no bargā sala. Inžinieri spēj degt ugunis lai sasildītu armijas kājinieku vienības. Šī mehānika inžinieru lomu paceļ pavisam citā līmenī nekā tas bija orģinālajā Company of Heroes - inžinieri ir vitāli svarīgi lai pasargātu kājinieku vienības no hipotermijas. Līdzīgi arī kājinieku transports kalpo kā ierocis pret salu. Iznīcinot ēkas un tehniku var atstāt ienaidnieka armiju nosalšanai
- Uzbrukumi no gaisa ir pieejami tikai skaidros laikapstākļos; puteņa laikā palīdzību no gaisa izmantot nevarēs
- Ledus cīņas laukā ir "faktors". Tehnika pa to slīd. Ledus var gan lūzt, gan atkal sasalt no jauna. Puteņa laikā ledus sasalst ātrāk. Tehnika šķērsojot ledu var to ielauzt kā arī novietojot dinamītus vājākajās ledus vietās iespējams to uzspridzināt. Tehnika var noslīgt liekot braucējiem bēgt vai noslīgt kopā ar tehniku
- Uzlabotais AI, kas izmantots kampaņā (saukts par "Live AI") balstās uz nolikto tam uzdevumu nevis uz secīgiem skriptētiem notikumiem. Tas ļaus AI veikt uzdevumus daudz efektīvāk.
Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
|
|